vineri, 1 februarie 2019

Supă cremă de legume, cu crutoane și chipsuri de cașcaval






  • Avem nevoie de:

- aprox. 500 g mix de legume (am folosit broccoli,  conopidă, morcov galben, baby morcov, mazăre, porumb)
- 3 cartofi albi
- 2-3 linguri smântână
- 2 căței de usturoi (sau după preferință)
- sare
- 2 felii de pâine pentru crutoane
- boia dulce
- busuioc
- oregano
- ulei de măsline
- cașcaval


  • Cum procedăm:

- am fiert mixul de legume, împreună cu cartofii. Spre final am adăugat și usturoiul. După ce legumele s-au fiert, se mixează cu blenderul vertical.
- am adăugat 2 linguri de smântână, sare, am subțiat cu apa de la legume, până la consistența dorită și am mai lăsat pe foc câteva minute.
- pentru crutoane, am tăiat cubulețe cele 2 felii de pâine, și le-am amestecat cu puțin ulei de măsline, boia dulce, busuioc și oregano. Le-am pus la cuptor pentru câteva minute, pe hârtie de copt, împreună cu cașcavalul tăiat felii.
- se ornează farfuria după preferință și se servește caldă.
Noi am mâncat și cu pui, făcut la cuptor/gril.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu