joi, 1 noiembrie 2018

Supă cremă de dovleac plăcintar






  • Avem nevoie de:

- 1 ceapă
- 1 morcov
- 1 ardei gras
- 1 feliuță țelină
- 2 cartofi potriviți ca mărime
- 2 căței usturoi
- 2 felii generoase dovleac copt (se mai poate adăuga, după gust)
- pătrunjel
- 1 linguriță smântână
- sare


  • Cum procedăm:

- dovleacul l-am tăiat felii, cu tot cu coajă și l-am pus în cuptor, pe hârtie de copt; l-am lăsat până s-a înmuiat bine
- legumele le-am tăiat cubulețe, morcovul l-am dat pe răzătoarea mare
- am pus la înăbușit, în apă cu puțin ulei de măsline, ceapa, morcovul, ardeiul și țelina. Când s-au înmuiat, am adăugat cartofii, am completat cu apă și am lăsat să fiarbă; spre final am adăugat și usturoiul tăiat mărunt, pătrunjelul și sare
- am adăugat și dovleacul copt și am mai lăsat 5 min să fiarbă împreună
- am scurs zeama de la legume, am blenduit totul cu un blender vertical și am adăugat zeamă, până am obținut consistența dorită
- am adăugat o linguriță de smântână și sare după gust, am amestecat și am mai lăsat pe foc 3 min

Poftă mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu