joi, 28 aprilie 2011

Pasca cu smantana

O pasca simplu de facut si absolut delicioasa!

  • Pentru blat, avem nevoie de:
- 3 oua
- 5 linguri zahar
- 1 lingura ulei
- 1 lingura apa
- 3 linguri faina
- esenta rom

  • Pentru compozitie, avem nevoie de:
- 6 oua
- 8 linguri zahar
- 2 linguri faina cu varf
- 600 g smantana
- 1 plic zahar vanilat

  • Cum procedam:
- pentru a pregati blatul, separam albusul de galbenus. Albusurile se bat spuma tare, impreuna cu zaharul si esenta de rom.
- galbenusurile se amesteca cu celelalte ingrediente, iar la final se adauga albusurile.
- compozitia se pune intr-o tava (eu am folosit de tort, cu diamtrul de 26 cm) tapetata cu unt/margarina si de da la cuptor pentru 15-20 min.
- pentru compozitie, se separa galbenusurile de albusuri. Albusurile se bat spuma cu 2 linguri de zahar. Galbenusurile se amesteca cu 6 linguri de zahar si cu celelalte ingrediente enumerate, peste ele adaugandu-se albusurile.
- aceasta compozitie se adauga peste blat si se lasa la cuptor 40-45 min, la foc mic.






Pofta mare!

8 comentarii:

  1. ce bine arata!!!! eu nu am facut pana acum niciodata pasca :(

    RăspundețiȘtergere
  2. E prima data cand o fac eu personal, desi mananc de cativa ani.

    Merita sa incerci. E usor de facut si gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia sa incercati sa puneti aluat fraged in loc de reteta de aluat pe care ai dat+o , iese si mai buna....e fraged si delicios....70 gr unt, un galbenus ou fiert tare, un galbenus ou crud, 3 linguri de zahar si faina cat cuprinde...iese o minunatie de aluat fraged.Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt convinsa ca e buna si asa, insa eu pasca o agreez mai mult daca are mai putin aluat.
    Mai mult imi place sa savurez compozitia/crema.

    RăspundețiȘtergere
  5. te-am premiat din nou!! pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. am incercat reteta acum de Paste!a iesit super!

    RăspundețiȘtergere
  7. am incercat reteta de Paste..a iasit o nebunie de pasca!multumesc Ali!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gabi, cu drag!

    Sotul meu ma tot bate la cap, sa-i mai fac una de Inaltare, eventual si una cu ciocolata. :-)

    RăspundețiȘtergere