duminică, 24 iunie 2018

Supă cremă de sfeclă roșie






  • Avem nevoie de:

- 1 sfeclă roșie micuță
- 1 ceapă
- 1 morcov
- 1 cartof mai mare
- jumătate ardei roșu
- o frunză dafin micuță
- mărar/pătrunjel
- oregano
- busuioc
- zeamă de lămâie
- hrean ras
- 2-3 linguri smântână
- sare


  • Cum procedăm:

- sfecla roșie am curățat-o, am tăiat-o cubulețe și am pus-o la cuptor, în tavă, pe hârtie de copt
- morcovul și hreanul au fost date pe răzătoare, iar celelalte legume le-am tăiat cubulețe
- am pus legumele la înăbușit, în puțină apă cu ulei de măsline, adăugând apă treptat, până s-au înmuiat
- am adăugat frunza de dafin, mărarul, oregano, busuiocul și puțină sare
- după ce sfecla s-a înmuiat în cuptor, am adăugat-o celorlalte legume și am lăsat la fiert împreună
- în final, am blenduit toate legumele cu un blender vertical, adăugând apă până la consistența dorită
- se adăugă zeamă de lămâie după gust și smântână

Tare gustoasă și sănătoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu