vineri, 8 iunie 2018

Paste bolognese bebeluşeşti




  • Avem nevoie de:

- paste
- 3-4 roșii
- o bucată carne (eu am avut de curcan)
- 1 ceapă mică
- 1 morcov
- ulei de măsline
- 1-2 căței de usturoi
- busuioc
- oregano
- pătrunjel
- sare (în cazul în care cei mici o pot consuma)


  • Cum procedăm:

- am opărit roșiile și le-am decojit
- am înăbușit ceapa tăiată mărunt, morcovul dat pe răzătoare și usturoiul în puțin ulei de măsline și apă
- am adăugat roșiile, tocate mărunt, pătrunjelul, oregano și busuiocul și am mai lăsat puțin pe foc
- când a fost gata, am dat acest amestec la blender, pentru a obține un sos mai fin
- carnea, fiartă în prealabil, am tocat-o foarte mărunt și am pus-o în cratiță peste sosul blenduiesc
- pastele au fost fierte conform instrucțiunilor și amestecate apoi cu sosul

Numai bun de savurat și de către bebei mai mofturoși! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu