sâmbătă, 9 iunie 2018

Pizza bebeluşească





  • Pentru blat, avem nevoie de:

- 4 ouă
- 4 linguri de lapte
- 4 linguri pline cu făină  (nu cu vârf)
- 2 linguri ulei de măsline+ 1 pentru uns tavă
- sare (dacă bebe e mai maricel sau vrem sa o consumăm noi)


  • Pentru toping, avem nevoie de:

- mix de legume (eu am avut congelate)
- câteva buchețele de broccoli
- 1 roșie
- 1 bucată cașcaval  (aprox. 200 g)


  • Cum procedăm:

- am tapetat o tavă de 26 cm, cu pereți detașabili, cu hârtie de copt
- am uns hârtia din tavă cu o lingură de ulei de măsline și am băgat tava în cuptorul preîncălzit, pentru aproximativ 2 min
- ingredientele pentru blat se mixează și apoi se toarnă în tavă, peste uleiul încins
- se adăugă peste blatul moale/lichid legumele
- se presară deasupra cașcavalul ras și se dă la cuptor până se rumenește

Blatul este molcuț!

Sursă: Flaveur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu