marți, 20 martie 2018

Broccoli gratinat


  • Avem nevoie de:

- 450 g broccoli (am folosit congelat)
- 100 g șuncă 
- 150-200 g telemea sau orice altă brânză 
- cașcaval 
- 2-3 linguri smântână
- 2 ouă
- unt
- sare

  • Cum procedăm:

- am pus apă la fiert, cu puțină sare; când apa a început să fiarbă am adăugat broccoli și am lăsat aproximativ 10 min
- am scos broccoli, l-am scurs bine de apă și l-am așezat într-un vas de yena, uns cu unt 
- am adăugat şunculița tăiată cubulețe 
- într-un castron am amestecat ouăle cu brânza, cașcavalul, smântâna, asezonat cu puțină sare, dacă brânzeturile nu sunt foarte sărate și tot acest amestec a fost pus în vas, peste broccoli 
- am adăugat deasupra cașcaval ras și am pus totul la cuptor până s-a rumenit deasupra. 

Poftă mare! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu