miercuri, 24 august 2011

Briose cu crema de ciocolata

  • Avem nevoie de:
- 2 oua
- 1 cana zahar
- 1 cana lapte
- 2 cani faina
- 1/2 plic praf de copt
- crema de ciocolata (eu am folosit la borcan)
- 1 plic zahar vanilat
- esenta rom

  • Cum procedam:
- procedeul este foarte simplu; se amesteca toate ingredientele enumerate: ouale cu zaharul, la care se adauga laptele, esenta, zaharul vanilat, faina cu praful de copt si se omogenizeaza bine.
- se pregateste tava de briose (a mea este pentru 12 briose, putin mai mari), in care se aseaza hartiutele speciale.
- se toarna compozitia, cu grija, in fiecare forma, fara a se umple hartiutele, caci in cuptor briosele vor creste. Deasupra fiecarei forme se toarna cate o lingurita de crema de ciocolata, sau mai mult, dupa preferinta.
- se pune tava la cuptor pentru 25-30 min, la foc mediu. Se poate testa cu scobitoarea.




Sunt gustoase, insa mi-ar fi placut sa fie si mai pufoase. Sper sa gasesc si o astfel de reteta.

Pofta mare!

5 comentarii:

  1. ce reteta simpla ai folosit!! asta ma mobilizeaza si pe mine sa o incerc!!pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, Simona!

    Stef, sunt briose de criza! :-)
    Imi era pofta de ceva dulce, dar nu aveam mare lucru in bucatarie, asa ca am zis sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi fost mai pufoase daca inlocuiai laptele cu iaurt. Am testat eu .

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragonfly, am sa testez data viitoare. Mersi de pont!

    RăspundețiȘtergere