sâmbătă, 11 februarie 2012

Pui si cartof cu smantana

         La categoria "ce sa-i mai gatesc strumfului?", astazi cartof si carne de pasare cu smantana si marar.

  • Avem nevoie de:
- 3 cartofi
- o bucata carne pasare
- 3-4 linguri smantana
- putin lapte
- marar
- putina sare
- se poate pune si putin usturoi pisat (eu nu am avut atunci)




  • Cum procedam:
- initial am fiert separat carnea si cartofii
- dupa ce s-au fiert am taiat carnea marunt, atat cat sa o poata mesteca, fara a se ineca.
- am pus cartofii si carnea intr-un vas de yena
- am preparat sosul, amestecand smantana, laptele, putina apa, mararul si un varf de sare
- am turnat acest sos peste ingredientele din vas si am dat la cuptor pentru aproximativ 10 min.

Nu arata chiar foarte aspectuos, mai ales ca nu au ramas cartofii la acea dimensiune, ca altfel ii primeam direct in fata. :-)
Insa a fost gustos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu