miercuri, 27 martie 2013

Musaca de cartofi


  •  Avem nevoie de:

- 4-5 cartofi
- 1/2 kg carne pui (cu aproximatie)
- 1 ceapa
- 1 morcov
- 2 catei usturoi
- pasta de tomate
- unt
- sare
- piper
- marar
- lapte
- 3 oua


  • Cum procedam:

- din cartofi am facut un piure (cartofii zdrobiti i-am amestecat cu unt, lapte si putina sare)
- am facut amestecul de carne astfel: am inabusit in putin unt ceapa taiata marunt, morcovul dat pe razatoare si carnea tocata. Dupa ce carnea si-a schimbat culoarea, am adaugat pasta de tomate, putina apa si am lasat sa fiarba cateva minute. Am condimentat cu sare, putin piper, marar si usturoiul tocat. Odata scazuta apa, am oprit focul si am spart un ou in acest amestec, amestecand foarte repede, pentru a nu se coagula.
- intr-o tava, unsa cu putin unt, am asezat un strat de piure, peste el am pus amestecul de carne si am finalizat cu restul de piure.
- din cele 2 oua ramase am facut un amestec cu putin lapte si am turnat totul peste straturile din tava, punand apoi la cuptor si lasand sa se rumeneasca deasupra.



Strumfi a apreciat-o foarte mult, mai ales in combinata cu smantanica sau iaurt.




Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu