joi, 24 iunie 2010

Paste cu branza



Sunt clar fan branza. Imi place in orice combinatie, fie ca este vorba de desert sau de vreo mancare.
Astazi, din categoria "ceva dulce".... paste cu branza, o combinatie potrivita cand vrem sa ne indulcim. :-)

  • Avem nevoie de:
- o punga paste (eu am folosit tricolor, de la Monte Banato)
- 4 oua
- branza de vaca (eu am avut telemea, putin sarata)
- zahar (in functie de cat de dulce o vreti)
- un pahar lapte
- 1 plic zahar vanilat
- o esenta rom
- o esenta vanilie
- smantana (optional)

  • Cum procedam:
- mai intai am fiert pastele, cu putina sare si putin ulei, atat cat scrie pe pachet ca trebuie fierte
- le-am scurs si le-am dat printr-un jet de apa rece
- intr-un castron am batut ouale si le-am amestecat cu toate ingredientele de mai sus
- peste aceasta compozitie am rasturnat pastele, le-am amestecat bine si le-am turnat intr-o tava unsa cu putin ulei
- am pus tava la cuptor la foc potrivit, pentru aproximativ 30-35 min, cat sa se rumeneasca oul. Cu 10-15 min inainte de a o scoate, puteti pune deasupra 2 oua batute, pentru a capata o culoare aramie.
Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu