vineri, 24 mai 2019

Chec/cubulețe cu cașcaval și spanac








  • Avem nevoie de:

- 3 ouă
- 200 g făină
- 180 g cașcaval
- 70 g brânză tartinabilă Făgăraș
- 4 cuburi spanac
- 1/2 ardei roșu (merge și 1 întreg)
- 1 iaurt grecesc mic (140 g)
- 60 g ulei de măsline
- 1 plic praf de copt (10g)
- sare
- piper


  • Cum procedăm:

- cuburile de spanac le-am opărit în apă fierbinte, până s-au desfăcut; am scurs spanacul de apă și l-am tocat foarte mărunt
- ouăle le-am mixat întregi cu uleiul și iaurtul; am adăugat, apoi, pe rând spanacul, ardeiul tăiat cubulețe, branza tartinabilă, făina amestecată cu praful de copt, iar la final cașcavalul
- se omogenizează compoziția și se condimentează după gust; eu nu am mai adăugat sare extra.
- se pune amestecul într-o formă de chec, sau o tavă (cum a fost cazul meu, însă atenție deoarece va crește la mijloc; deci mai bine formă de chec) și se introduce în cuptorul preîncălzit la 180°, pentru aprox. 40-45 min. Cât să se rumenească frumos.

Este absolut delicios!

Sursă de inspirație: Teo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu