vineri, 10 aprilie 2020

Pizza cu amestec mexican







  • Pentru blat, avem nevoie de (pt. 3 pizza, 32 cm):

- 400 g făină
- 200 ml apă călduță
- 75 ml ulei de măsline
- 1 plic drojdie uscată (10 g)
- 5 g sare
- 5 g zahăr


  • Pentru toping, am folosit:

- amestec mexican (ardei gras, porumb, morcov, mazare)
- 6-8 felii șunculiță
- 6-7 felii cașcaval + o bucată rasă, pusă deasupra
-ulei de măsline
- busuioc
- oregano
- ketchup pentru pizza


  • Cum procedăm:

- am dizolvat drojdia, împreună cu sarea si zahărul în puțină apă călduță (aprox. 50 ml)
- am pus făină într-un bol mai încăpător și am turnat  drojdia împreună cu restul de apă, omogenizând bine
- la final am adăugat uleiul si am frământat până s-a incorporat tot, iar aluatul se putea desprinde cu ușurință de bol
- am acoperit bolul cu o folie alimentară și am pus aluatul in frigider pentru 30 min
- după expirarea termenului de stat la frigider, am împărțit aluatul în 3 părți (pt. 3 pizza)
- am luat o bucată, am întins-o cu sucitorul, încercând să păstrez forma rotundă a tăvii de pizza
- am pus aluatul în tava de pizza, întinzându-l spre marginea tăvii
- am înțepat suprafața aluatului cu o furculiță
- am pus peste aluat puțin ulei de măsline, pe care l-am întins cu o pensulă, pe toată suprafața acestuia
- am adăugat ketchup, de asemenea întins pe toată suprafața, peste care am pus busuioc și oregano
- am pus amestecul mexican, feliile de șuncă, feliile de cașcaval
- peste toată pizza am presărat cașcaval ras, din abundență
- am pus tava în cuptorul preîncălzit la 220° C, căldură sus-jos,  pentru aproximativ 18-20 min, sau până se rumenește frumos.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu